קטגוריות
הסרת שיער מאמרים

הסרת שיער לצמיתות מחירים

הודות להתקדמויות טכנולוגיות משמעותיות בתחום הקוסמטיקה, כיום ישנו מגוון רחב של שיטות טיפול אשר מסירות שיער. המבחר בין השיטות השונות מאפשר לך לבחור בשיטת הסרת השיער המתאימה ביותר לצרכים של העור והשיער שלך. למרבית השיטות להסרת שיער לצמיתות מחירים גופניים נמוכים וניתן לשלב את סדרות הטיפולים בשגרת החיים. כאשר מדובר בהסרת שיער לצמיתות מחירים יכולים להשתנות בצורה משמעותית בין המרפאות השונות ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים המתחשבת ביכולות של השיטות השונות להסרת שיער לצמיתות.

עכשיו זה הזמן שלך להיפטר מהשיער העודף ולקבל גוף חלק מבלי להתעלל בעצמך בכל כמה ימים. לאחר השארת הפרטים בטופס אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר עבורך. פרטים נוספים לגבי הסרת שיער בלייזר לצמיתות מחירים, תהלכי טיפול והתאמה ניתן לקבל בפגישות הייעוץ הראשוניות והלא מחייבות במרפאות השונות.

לקבלת הצעת מחיר עבור השוואת מחירים, עד 40% פחות רק דרכנו!
יש להשאיר פרטים בטופס צור קשר, השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!

    כמה עולה הסרת שיער בלייזר לצמיתות

    כאשר מדובר בהסרת שיער לצמיתות ישנם מספר גורמים המשפיעים על עלויות הטיפול עבורך.

    האזור בו ברצונך להסיר את השיער

    כאשר מדובר בהסרת שיער לצמיתות מחירים משתנים בצורה משמעותית בין אזורי הגוף השונים. שילוב בין אזורים שונים יכול להוזיל את עלויות הסרת השיער בצורה משמעותית. עלויות ממוצעות של הסרת שיער בלייזר של אזורים שונים בגוף הן:

    נשים

    • צוואר/ פטמות/ סנטר – 680 ₪.
    • פנים – 1600 ₪.
    • שפם – 630 ₪.
    • ישבן – 1650 ₪.
    • רגליים עם מפשעה – 4100 ₪.
    • הסרת שיער בכל הגוף – 16,000 ₪.

    גברים

    • חזה ובטן – 4150 ₪.
    • גב מלא – 3100 ₪.
    • ישבן – 1800 ₪.
    • הסרת שיער בכל הגוף 17,500 ₪.

    מבצעים של המרפאות השונות

    המרפאות השונות מציעות מגוון רחב של מבצעים לאורך כל השנה, מבצעים אלו יכולים להפוך את הטיפולים למשתלמים במיוחד.

    הסכמים עם קופת החולים שלך

    קופות החולים מחזיקות בהסכמים עם מרפאות שונות המבצעות הסרת שיער לצמיתות ובחירה במרפאה המחזיקה בהסכמים עם קופת החולים שלך תוזיל עבורך את עלויות הסרת השיער בצורה משמעותית.

    יותר ויותר אנשים מעוניינים להסיר שיער ועל כן אין להתפלא. אך רגע לפני שאתם מחליטים לבצע הסרת שיער בקרן אור באמצעות סופרנו טיטניום כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא. המאמר מפרט כל מה שאתם צריכים לדעת על הסרת שיער בקרן אור ומבטיח כי הידע שלכם בנושא יהיה מקיף וטוב. ברגע שיהיה לכם ידע על הנושא אתם תוכלו לקבל החלטה הרבה יותר מושכלת וחכמה בנוגע לשיטת הסרת השיער בקרן אור. אנו מבטיחים לכם כי המאמר יהיה מעניין ומהנה לקריאה אז למה אתם מחכים?

    מהי השיטה הטובה ביותר מטכנולוגיות הסרת השיער לצמיתות?

    שימו לב לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה ואנו צריכים לחשוב על מערכת השיקולים השונים. כך לדוגמא הסרת שיער בלייזר היא אפקטיבית יותר, אך באותה מידה הסיכון לכוויות עמה הוא יותר גדול. הסיבה לכך היא שלהבדיל משיטות אחרות בלייזר משתמשים בקרני אור באותה העוצמה ואיל ובשיטות אחרות קרני האור מוקרנים לעור באורכים שונים. המשמעות היא שבאמצעות לייזר קרני האור הן החזקות ביותר ואילו בשיטות אחרות מדובר על קרני אור חלשות יותר. כך יש השפעה גם על אפקטיביות הטיפול וגם על הסיכונים הכרוכים בכך. בכדי לבחור בין השיטות השונות אנו מציעים לכם להתייעץ עם אנשי המקצוע השונים וכך לקבל החלטה מושכלת וחכמה יותר אשר תועיל לכם במידה הגדולה ביותר שיש ותבטיח כי הסרת השיער לצמיתות מחירים שלכם תתבצע בצורה הטובה ביותר שיש וללא תקלות.

    הסרת שיער בקרן אור לפנים ולגוף ולצמיתות!מה התוצאות?

    אז מה התוצאות שיש כאשר אנחנו משתמשים בהסרת שיער באמצעות קרן אור? חשוב להבין כי ברפואה אין 100% וכך גם כאשר אנחנו מדברים על הסרת שיער בקרן אור. סביר להניח שלאחר הטיפול תהיו חלקים לגמרי, אך בעקבות שינויים הורמונליים העוברים על כל גוף הרי שישנו סיכוי שחלק מהשערות יצמחו לאחר מספר שנים. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי הסרת שיער באמצעות קרן אור היא השיטה האפקטיבית ביותר שיש והמומלצת ביותר בכדי לבצע הסרת שיער לצמיתות. על כן ניתן לומר בפה מלא כי התוצאות הן מעודדות מאוד ובעלות ערך עצום למטופל המעוניין להסיר שיער לצמיתות.

    מה הן תופעות הלוואי של הסרת שיער בקרן אור לפנים ולגוף?

    אחת השאלות החשובות ביותר שמדאיגות מטופלים רבים היא מה הן תופעות הלוואי של הסרת שיער בקרן אור לפנים ולגוף? האם מדובר בתופעות לוואי קשות או שמא מדובר בתופעות קלות? חשוב להבין כי בכל הליך רפואי יש סיכוי לתופעות לוואי, ההבדל בין ההליכים הוא בחומרת תופעות הלוואי והסיכוי לקבל אותם. אז תנו לנו להרגיע אתכם כאשר אתם מסירים שיער באמצעות קרן אור אתם יכולים להיות רגועים. תופעות הלוואי הן קלות יחסית והסיכוי לקבלן הוא נמוך. בין תופעות הלוואי שניתן להזכיר ישנו שינוי בצבע העור, קרי פיגמנטציה, אדמומיות בעור, כאב קל במקום בו נעשה הטיפול ונפיחות בעור. אלו הן תופעות לוואי קלות ביותר ואין צורך לחשוש מהן כלל וכלל.

    הסרת שיער לצמיתות מחירים
    הסרת שיער לצמיתות מחירים

    אילו סיבוכים וסיכונים יש בהסרת שיער לצמיתות בקרן אור?

    שימו לב בכל הליך רפואי ישנו סיכון שכאשר הוא לא מבוצע כהלכה יגרם נזק למטופל. הסרת שיער בקרן אור לפנים או לגוף אינה שונה במובן זה. אם ההליך אינו מתבצע כראוי הרי שישנו סיכון לקבל כוויות וזאת עקב העובדה שמשתמשים בגלי אור שמחממים את העור וכך מורידים את השערות. על כן ישנו סיכון מסוים כאשר מבצעים הסרת שיער בקרן אור IPL אך מדובר בסיכון קטן ובסיבוך שלא צריך לפחד ממנו כאשר עומדת לנגד עיננו האפשרות להסיר שיער לצמיתות מגופנו ולהיות יפים יותר ואסתטיים יותר דבר בעל ערך עצום.

    מדוע כל כך חשוב להסיר שיער אצל צוות איכותי?

    רמתו של הטיפול הרפואי שלכם נגזרת בראש ובראשונה מרמתו של הצוות הרפואי המטפל בכם. כך גם כאשר אנחנו מדברים על הסרת שיער בקרן אור. ישנה משמעות גדולה לאיכות הצוות הרפואי המטפל בכם ואתם צריכים לעשות הכול בכדי לבחור בצוות איכותי שיטפל בכם. רוב הסיכויים שאם תבחרו בצוות שעבר הכשרה מקיפה ואשר יש לו ניסיון רב הסיכוי לסיכונים הוא הרבה יותר קטן ורוב הסיכויים שלא תצטרכו לחשוש מכוויות. על כן ישנה משמעות אדירה לצוות הרפואי שבו אתם בוחרים ועליכם לזכור זאת. ככל שתבחרו בצוות יותר טוב כך תהיו בטוחים כי הטיפול יעבור בצורה טובה יותר ואת זאת אתם צריכים לזכור.

    כיצד אבחר צוות איכותי להסיר את השיער?

    אז כיצד אני יכול לבחור בצוות איכותי שיסיר לי את השיער? הבנו את החשיבות של הנושא ועל כן אנחנו רוצים לבחור את הצוות הטוב ביותר. ראשית כאשר אתם בוחרים מכון להסרת שיער וודאו כי לצוות המטפל בכם יש תעודות המעידות על הכשרתו. כך תהיו בטוחים כי הוא אכן מוכשר לבצע את הטיפולים. בנוסף, אתם יכולים להתרשם מאתר האינטרנט של המכון וכך לקבל החלטות על סמך המידע המופיע בו. אתר אינטרנט יכול ללמד אותנו הרבה וכך גם כאשר מדובר על מכון להסרת שיער לצמיתות מחירים. כל המידע הזה יאפשר לנו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר והמושכלות ביותר ולהבטיח כי נבחר בצוות איכותי שיטפל בנו.

    איך מתבצעת הסרת שיער עם קרן אור IPL?

    הסרת שיער בקרן אור לפנים ולגוף מתבצעת בשיטה שבה שולחים גלי אור אל העור וכך מורידים את השערות על ידי חימום השערה. באמצעות חימום העור השערה נושרת במהרה ומכיוון שעוקרים אותה מן השורש היא אינה צומחת בחזרה. זוהי שיטה מעולה בעלת ערך עצום אשר שינתה את עולם האסתטיקה מן הקצה אל הקצה.

    מה הפרטים הטכניים הנוגעים לטיפול להסרת שיער?

    שימו לב ישנם עוד מספר פרטים אשר אתם צריכים לדעת כאשר אתם מבצעים הסרת שיער באמצעות קרן אור. ראשית חשוב לציין כי כדאי לבצע את ההליך מגילאי 18 ומעלה, אך גם נערים ונערות בגילאי 16 יכולים לבצע את ההליך. בנוסף, חשוב לדעת כי שמש יכולה להזיק לעור לאחר הטיפול באמצעות קרן האור ועל כן בזמן הטיפולים כדאי להימנע מחשיפה לשמש. על כן פעמים רבות ממליצים לעבור את הטיפולים בחורף מכיוון שאז אנחנו נמצאים עם בגדים ארוכים וחשופים הרבה פחות לשמש. חשוב גם לדעת כי את הטיפולים יש לבצע אחת לחודש לרוב, כאשר מספר הטיפולים נקבע לפי כמות האיברים בגוף שמהם אתם מעוניינים להסיר שיער. ככל שמדובר על יותר איברים כך אתם תדרשו ליותר טיפולים.

    אז למה אתם מחכים, בצעו הסרת שיער עם קרן אור ותוכלו להסתכל בגאווה על הגוף שלכם וליהנות מאיכות חיים גבוהה ומביטחון עצמי בשמיים.