הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים

הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית מחירים: המרדף אחר המראה האידיאלי שלך יכול להיות מתיש ולעתים קרובות קשה כלכלית. הודות להתקדמות במגוון של טכנולוגיות ושיטות טיפול, כיום ניתן לבצע מגוון של פעולות אסתטיות בקלות, מהירות וכמעט ללא כאבים. הסרת שיער בלייזר היא אחד התהליכים האסתטיים הנפוצים ביותר לגברים ונשים בכל הגילאים. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ורופאים מומחים ניתן להגיע לתוצאות מרשימות הנשמרות לזמן רב. כבר בפגישות הייעוץ הראשוניות והלא מחייבות יוכלו המרפאות להסביר לך על התהליך, העלויות והתוצאות האפשריות עבורך ובהתחשב בתכונות העור שלך.

עכשיו זה התור שלך להיראות כמו שתמיד רצית, כיום ניתן גם לקבל הקלות כספיות על ידי ביצוע הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית. לאחר השארת הפרטים בטופס אנו נקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר עבורך והן יוכלו להסביר לך על אפשרויות המימון והסיוע הזמינות עבורך.כמו כן, אם משהו לא ברור לכם אודות מחירים תוכלו לשאול את נציגי השירות שלנו וליהנות משירות השוואת מחירים יעילה בקליק ללא כל עלות או המתחייבות מצידכם!

צרו איתנו קשר וחסכו עד 50% השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!

    הסרת שיער שיטות ותוצאות – דגשים חשובים!

    ראשית, המטרה ששואפים אליה המטופלים וכן גם המרפאות הם להשיג הרס של זקיקי השיער לצמיתות אך גם כיום ולאחר 20 שנים של עשייה טכנולוגית מבוססת מחקרים ופיתוחים עדיין רוב התוצאות המתקבלות אינן ב-100% וברוב המקרים הסרת השיער אורכת הרבה מעבר למספר הטיפולים שהוגדר או מעבר לשיטה אחרת. כמו כן, הסרת שיער טומנת בחובה תחזוקה, סיבולת וסבלנות. התוצאה משתנה מאד בין מטופל אחד לשני, בין שיטה לשיטה, בין מצבו הבריאותי או צבעו של עור המטופל ורמת הסיבולת שלו. כעיקרון ישנן כמה שיטות יעילות ובינהן:

    הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים
    הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים

    היכן ניתן לעבור הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית

    קופות החולים השונות מציעות מסלולים שבהם ניתן לקבל סיוע כלכלי ואף מימון מלא של הסרת שיער בלייזר. כאשר מדובר בהסרת שיער בלייזר מכבי שלי וכללית מושלם פלטינום הן שתי דוגמאות למסלולים בקופות החולים אשר מעניקים לחבריהן הטבות לקראת ביצוע הסרת שיער בלייזר. הסבסוד הזה יכול לסייע לאנשים רבים אשר קשה להם להשקיע סכומי כסף גדולים במראה ליהנות מכל היתרונות של השיטות המתקדמות ביותר. מומלץ לבדוק עם מספר מרפאות על ההסכמים שיש להן עם קופות החולים השונות ולמצוא את האופציה המשתלמת כלכלית. למידע נוסף אודות המחירים הממוצעים והמבצעים ללא השתתפות קופת החולים היכנסו בקישור: מחירים ומבצעים עבור טיפולי הסרת שעיר

    הסרת שיער בלייזר מכבי שלי

    חברי מכבי שלי מקבלים סיוע משמעותי בעת הסרת שיער בלייזר במגוון מרפאות ברחבי הארץ. כאשר מדובר בהסרת שיער בלייזר מכבי שלי מספקת לחבריה אפשרויות מימון וניתן להתעדכן באפשרויות הרלוונטיות עבורך על ידי התקשרות עם מכבי או במהלך פגישות הייעוץ עם המרפאות השונות. חברי חברי קופת חולים מכבי החברים בתוכנית "מכבי שלי" יכולים ליהנות מהנחות של עד למחצית ממחיר הטיפולים ואף להחזרים כספיים.

    צרו איתנו קשר וחסכו עד 50% השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!

      נותני השירות שבהסדר עם מכבי הם:

      • רשת המכונים של חברת קאר לייזר

      • רשת פורפורציה

      • רשת מכוני נאטורפיל.

      • רשת אמריקן לייזר

      בכל הרשתות ההטבה היא עד תקרה של 2000 ש"ח! למידע נוסף אודות מחירים בהתאם לאזור מסוים בגוף צרו עמנו קשר ונשמח לסייע. השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!

      הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית מושלם פלטינום מחירים:

      חברי קופת החולים כללית המחזיקים בכרטיסי פלטינום זכאים למגוון הנחות במכוני הסרת השיער הגדולים בארץ. כבר בשיחת הטלפון הראשונית עם המרפאות ניתן לברר האם יש להן הסכמים עם כללית ומה הסכמים אלו מזכים אותך כבעלים של כרטיס כללית מושלם פלטינום. נותני השירות שבהסדר עם כללית הם: רשת המכונים של חברת קאר לייזר ורשת פורפורציה. חשוב לציין כי גם ללקוחות כללית מושלם יש זכאות להטבות וישנם הבדלים בגודל ההנחות בין שני הכרטיסים. מחירון הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים כללית לחברי “פלטינום”:

      ספקי השירות המספקים הנחות והשתתפות דרך כללית מושלם ופלטינום הם:

      • רשת מרפאות האסתטיקה "פורפורציה".

      • רשת מרפאות האסתטיקה "קאר לייזר".

      • מכון "מדיקל סיטי" יוקנעם.

      • 2 סניפי "שלה" בירכא וטירה.

      אזור בגוף:

      מיקום:

      מחירון לחברי פלטינום:

      אזור הראש,

      הפנים והצוואר

      פנים

      2.800

      פאות

      1.667

      עורף

      849

      סנטר

      1.667

      שפם

      553

      גוף עליון

      כתפיים

      1.702

      גב

      3.600

      גב עליון

      1.965

      גב תחתון

      2.159

      בטן

      1.819

      בית שחי

      609

      חזה

      1.966

      חזה+בטן

      2.760

      חזה+בטן+בית שחי+כתפיים

      6.328

      יד מלאה

      2.340

      זרוע עליון

      2.164

      אמה תחתונה

      1.975

      פס בטן

      1.031

      פס טבור

      667

      מפשעות

      753

      פס ישבן

      864

      גוף תחתון

      רגל מלאה

      3.600

      ירך

      2.136

      שוק

      2.182

      כף רגל

      708

      הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים
      הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים

      הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים לאומית

      קופת חולים לאומית מאפשרת גם ללקוחותיה לעבור הסרת שיער בלייזר במחירים מוזלים. ללקוחות לאומית מומלץ מאוד לברר כבר בשיחות הטלפון על אפשרויות המימון והמחירים שחברות בקופת חולים לאומית מעניקה להם. ישנן מרפאות רבות ברחבי הארץ אשר מחזיקות בהסכמים עם קופת חולים לאומית ויש לערוך השוואת מחירים בין המרפאות השונות וההטבות שלהן. עדכון: לאומית אינה משתתפת בעלויות הסרת שיער.

      הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מאוחדת שיא

      קופת חולים מאוחדת מעניקה הנחות משמעותיות לחבריה בטיפולים של הסרת שיער בלייזר וגם חברים בקופה זו יכולים למצוא הטבות שונות שהחברות מעניקה להם במרפאות מטפלות שונות. הטבות להסרת שיער בלייזר תתאפשר לחברי "מאוחדת שיא" ברשת מכוני "נאטורפיל". למידע נוסף והעברת בקשתכם להצעת מחיר יש לעבור לקישור הבא ולהשאיר פרטים שם: הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מאוחדת.

      הסרת שיער בלייזר מבצעים והטבות במרפאות המומחים עד 50% הנחה

      בנוסף להטבות המציעות קופות החולים השונות, המרפאות המטפלות מציעות לעתים מבצעי קידום עם מחירים אטרקטיביים. לעתים האפשרויות המשתלמות ביותר כלכלית יהיו דווקא דרך המבצעים וללא השתתפות הקופה. מסיבה זו מומלץ לערוך השוואת מחירים להסרת שיער בלייזר בכמה מרפאות ולבדוק על מבצעים קיימים והשתתפות של קופת החולים שלך במימון הטיפולים. יש לציין כי לא כל פרסום מבצע של עד 50% הנחה ישיג עבורכם את המחיר האטרקטיבי אליו אתם שואפים להגיע שכן יתכן כי מחירי המקור באותה רשת גבוהים מראש או שפשוט יש תנאים מסוימים לקבלת ההטבה הזאת.

       

      למידע נוסף לבדיקת זכאותכם לסבסוד והשתתפות קופת החולים
      שלכם במימון הטיפולים עבורכם, צרו עמנו קשר באמצעות צור קשר באתר.
      אנו נבדוק את הפרטים ונפנה אותם למרפאות שבהסדר עם קופת החולים שלכם.

      השירות ללא עלות וללא התחייבות !