קטגוריות
הסרת שיער מאמרים

אפילציה או הסרת שיער בלייזר

בעולם של היום הצורך להיראות טוב, הפך לדבר משותף לגברים ולנשים כאחד. בעבר, הסרת שיער לצמיתות הייתה "שייכת" אך ורק לנשים. עם התפתחות השוק, האפשרויות להסרת שיער לצמיתות הפכו למגוונות יותר. כיום חברות הקוסמטיקה והטיפוח השונות מחזיקות אמצעים דיגיטליים רבים אשר יכולים לתת תוצאות איכותיות לאורך זמן. אם גם אתם רוצים להרגיש שלמים עם המראה שלכם ולהתמלא במצב רוח חיובי, הכתבה הזאת בשבילכם. בכדי שתוכלו לבחור את השירות שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר, יש צורך שתחקרו את תחום הסרת השיער לצמיתות. למרות הפיכתם של האמצעים הדיגיטליים לאיכותיים יותר, כול אדם צריך טיפול ייחודי. פתיחתם של מכונים רבים להסרת שיער לצמיתות וכניסה של מומחים נוספים אל התחום, יוצרת מצב בו הסרת השיער למיתות הופכת לנגישה יותר לכול אחד מאיתנו אך מצד שני, הדבר יכול לגרום לכך שטיפול זול מבחינה כספית , ייתן תוצאות פחות מקצועיות. במקרה של הסרת שיער לצמיתות, הדבר יכול להוביל לנזקים גופניים,זהו לא מקרה בו ניתן להקל ראש. לכן, בכתבה זאת, אנו נפרט על האפשרויות השונות שקיימות כיום בשוק הסרת השיער לצמיתות ונפרט כיצד תוכלו לחקור את התחום בעצמכם כדי כשתבחרו בשירות המתאים לכם ותקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

הסרת שיער לצמיתות באמצעות טיפול בלייזר

האפשרות הראשונה והנפוצה ביותר בשוק הסרת השיער לצמיתות היא הסרת שיער באמצעות טיפול בלייזר. טיפול זה נעשה באמצעות מכשיר לייזר ייעודי. המכשיר עובד בצורה הבאה, קרן לייזר עוברת דרך העור ובעזרת מכת חום בעוצמה גבוהה, הקרן משמידה את השערה מין השורש וצורבת את המקום ובכך מבטיחה שלא תהיה צמיחה מחודשת של שיער. הצורות הראשונות של טיפול זה היו מיועדות לבעלי עור בהיר עם צבע שערה כהה, כאשר חום הקרן נספג בצורה שונה אצל כול אדם. כעת, בשנים האחרונות, פיתוחים טכנולוגיים מסוימים נתנו אפשרות לכך שגם בעלי עור כהה ובעלי שערה בצבע בהיר יוכלו לקבל את הטיפול גם כן. יש לדעת שטיפול הסרת השיער לצמיתות בלייזר נעשה לאורך זמן ויכול להתפרש על פני כמה שבועות וחודשים. כול אדם אשר יקבל את הטיפול, יכול להגיב אליו בצורה שונה ולכן לפני תחילת התהליך להסרת השיער, המומחים יבדקו את מצבו הרפואי של המטופל בכדי להעריך, כמה מפגשים הוא צריך לקבל. גם לאחר סיום התהליך, יכול להיווצר לו מצב בו השיער של חלק מהמטופלים, יתגבר על הטראומה ויצמח מחדש. בנוסף, טיפול הסרת שיער לצמיתות בלייזר יכול להבטיח עד 90 אחוז של הסרת השיער. ניתן למצוא הסרת שיער בלייזר מחירים שונים ומגוונים.

הסרת שיעור לצמיתות באמצעות שימוש באפילציה
השיטה השנייה הנפוצה ביותר בתחום הסרת השיער לצמיתות, היא אפילציה. השימוש בשיטה זאת נעשה על ידי שימוש במחט דקיקה וחשמלית אשר צורבת את שורש השערה, כאשר פינצטה עוקרת את השערה עצמה. הדבר מונע את צמיחת השערה מחדש. היתרון בהסרת שיער לצמיתות באמצעות אפילציה הוא כי הדבר מתאים לקהל הרחב. למעט חולי סכרת, אנשים רבים יכולים לקחת חלק בתהליך. הטיפול באפילציה צריך להתקיים בצורה האיכותית והמקצוענית ביותר , מומלץ לקבל את הטיפול אצל מומחים בעלי ניסיון ובמכונים עם מוניטין מוכח. גם במקרה זה, טיפול לקוי יכול לגרום לנזקים רפואיים ולפגעי פיגמנטציה. הטיפול באפילציה הוא טיפול מתמשך שמתאים את עצמו לכול אדם באופן אישי. שיטת הטיפול הזאת מוכרת כבעלת אחוזי הצלחה גבוהים.
היכן ניתן למצוא שירותי הסרת שיער לצמיתות
כיום, כול מכון להסרת שיער לצמיתות, מחזיק אתר אינטרנט בו ניתן לקבל כמה שיותר פרטים על השירותים המוצעים. חיפוש קצר באינטרנט ייתן לכם תוצאות רבות ומגוונות של מכונים להסרת שיער לצמיתות. יש לבדוק את האפשרויות השונות ולבצע מחקר מעמיק בכדי להבין מהי האפשרות המתאימה לכם ביותר. למרות קיומם של מכונים רבים בתחום הסרת השיער, איכות הטיפול של כול אחד מהם איננה מובטחת ולכן מומלץ לבדוק כול מכון ושירות לעומק.

מהי העלות הצפויה של הסרת שיער לצמיתות?
כאשר אתם מתחילים לבדוק את המחירים של מכוני הסרת השיער השונים יש לדעת מראש כי טיפול להסרת שיער בלייזר נעשה לפי אזורים בגוף ועוד טיפול אפילציה נעשה לפי זמן, המחירים לשני השירותים ניתנים בצורה שונה. בנוסף, מכיוון שטיפול הסרת השיער לצמיתות הוא תהליך שנעשה לאורך זמן, המחיר ישתנה בין אדם לאדם, כאשר צרכים רפואיים של מטופל מסוים נלקחים בחשבון. מכוני הסרת השיער השונים נותנים הנחות בתקופות מסוימות ובחגים. חלק מין המכונים מעניקים הנחות לחיילים משוחררים, בדרך כלל, עד חמש שנים מתאריך השחרור. לכן, אל תמהרו לסגור עסקה עם מכון כזה או אחר, לפני שאתם בודקים כי השירות שאתם עומדים לקבל, יינתן עבור מחיר משתלם ונגיש שמתאים לכם. שוק הסרת השיער לצמיתות כולל בתוכו אפשרויות רבות.

לסיכום, תחום הסרת השיער לצמיתות הפך לנגיש יותר בעבור מספר גדול של אנשים, בשנים האחרונות. אם בעבר, הנתונים הרפואיים של כול אחד מאיתנו יכול לגרום לכך שלא נוכל לקבל את שירות הסרת השיער, כיום, ההתפתחות הדיגיטלית של האמצעים השונים, נותנים למומחי הסרת השיער, יכולות רבות שאיתן אפשר להקנות את השירות למטופלים מרקעים רפואיים שונים. ריבוי המכונים השונים להסרת שיער לצמיתות, מצריך בדיקה מוקדמת ועמוקה של כול אחד מהם והשוואה בין העלויות השונות, לפני קבלת טיפול כזה או אחר.